OBÓZ HISZPANIA - 6 DZIEŃ

PODOKRĘG SOSNOWIEC JEDZIE NA BARCĘ !!!

DZIEŃ 6

WYJAZD DO BARCELONY !!!

W końcu nadszedł ten wyczekiwany dzień przez wszystkich. Wyjazd do Barcelony !!! Wprawdzie pogoda od rana nas nie rozpieszczała, ale nikt w ten dzień nie myślał o pogodzie. Nie wiadomo co by się musiało stać, żeby wyjazd mógł nie dojść do skutku. Po śniadaniu większość zaczęła się szykować i przygotowywać do wyjazdu. Kiedy już wszyscy byli gotowi, to zeszliśmy na obiad i po szybkiej konsumpcji udaliśmy się do autokarów i wyjechaliśmy.

W drodze do Barcelony mieliśmy zaplanowane miejsca do postoju. Pierwszym postojem była katedra Sagrada Familia. Po spacerze obok katedry pojechaliśmy do portu, gdzie wszyscy dostali czas wolny. Na głównym deptaku La Rambla można było zaopatrzyć się w różne pamiątki. Około godz. 18.30 udaliśmy się do autokarów, skąd pojechaliśmy już na stadion Camp Nou.

Sam stadion to magiczne miejsce. Mecz jaki był większość widziała. Nie było to porywające widowisko, ale 3 punkty zostały w Barcelonie, dzięki fantastycznej akcji i strzale Messiego. Szkoda, że bardzo wiało, co było widać, kiedy reklamy pod wpływem wiatru znajdowały się na murawie. Po szybkim zakończeniu spotkania udaliśmy się do autokarów, a następnie około godziny 1.00 wróciliśmy do hotelu. Mimo zimnego wiatru i chłodu, nasi młodzi piłkarze dzielnie znieśli 2 godziny pobytu na Camp Nou, a wrażenia z pobytu na pewno na długo zostaną w ich pamięci…

Taka mała uwaga na koniec techniczna, że przy tej ilości ludzi na stadionie i ze względu na to, że siedzieliśmy w różnych sektorach (oczywiście wszystkie dzieci miały opiekunów), nie każdy mógł być na naszych zdjęciach, ale każdy mając telefon na pewno sobie porobił jakiś zdjęcia.

Informacja odnośnie zdjęć na stronie. Jeśli ktoś używa telefonu komórkowego, to proszę zmienić widok z mobilnego na komputerowy (galeria jest w dwóch miejscach - pod kalendarium i po prawej stronie strony, jest również pod samym artykułem).

FILMIKI z 6 DNIA

Wszelkie pytania, które się Państwu nasuną można uzyskać pod numerami telefonów organizatorów:

Mariusz Grząba – 513 762 356 organizator

Jarosław Pałgan – 509 022 310 kierownik

TAKIE ATRAKCJE MOŻNA PRZEŻYĆ TYLKO Z BIUREM PODRÓŻY BK TURISMO, KTÓRE ORGANIZUJE WŁAŚNIE TAKIE OBOZY SPORTOWE I NIEZAPOMNIANE PRZEŻYCIA !!!

TWÓJ KLUB MOŻE ZAGRAĆ NASTĘPNY Z HISZPANAMI !!!

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI !!!

źródło: własne

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TANIEJ U NASZYCH PARTNERÓW !!!

ODWIEDŹ NASZE PUNKTY I NA HASŁO "LOKALNA PIŁKA" OTRZYMASZ RABAT NA RÓŻNE USŁUGI i ZAKUPY:

• MOTOGUM (usługi min. wulkanizacyjne, wymiana tarcz, klocków, filtrów) - DG Łosień
  • REMCAR (wymiana świec z dojazdem do klienta, wymiana klocków, tarcz, filtrów) - DG Łosień
  • SABUDA (myjnia samochodowa, klimatyzacja, wymiana szyb i inne) - Sławków
  • ZAMÓW TANIO PIŁKI SELECT - 530 000 566
  • CUTLINE (odzież sportowa, odzież casualowana, sublimacja) - 792 799 000
  • CENTRUM PSYCHOTERAPI - PSYCHOLOG SPORTU (praca z drużynami, rodzicami zawodników)

RABAT UZGADNIANY NA MIEJSCU lub TELEFONICZNIE Z WŁAŚCICIELEM !!!

=======================================================================================

do góry więcej wersja klasyczna